Branding voor hippe tweedehands geboortelijsten
Logo & identiteit
Mic Mac Minuscule begon als een succesvolle start-up die matchmaker is tussen tweedehands babyspullen en ouders in spe. Ze willen dat tweedehands een aantrekkelijk alternatief wordt voor een geboortelijst en werken met Mic Mac Madammen als personal shoppers. Deze personal shoppers stellen een geboortelijst samen met herbruikte, faire én gepimpte kinderspullen.
Voor de merkidentiteit van Mic Mac Minuscule mocht een zekere speelsheid uitgaan. Geen strakke lijnen maar een vrolijk merk met organische touch.
Mic Mac Minuscule is intussen een gevestigde waarde in het circulaire landschap. Wat ze aanbieden is revolutionair. Ze zijn goed voor de planeet, goed voor de portemonnee en goed voor het goede doel.
Samenwerken met Hannah is een plezier! Ze werkt zich in in je business en is "mee" met je vragen. Niet gewoon een mooi plaatje maken, maar Hannah stelt zelf ook de juiste vragen, dat is een echte meerwaarde als grafisch ontwerper.