Een nieuw jasje voor een referentie in de sanitairwereld
Branding
Digital storytelling
Storytelling
Grafische vormgeving
Art direction
Webdesign
User Interface
Ceatieve copywriting
Joossens is al jaren dé referentie voor zalige badkamers en unieke interieurs in het Waasland en ver daarbuiten. In samenwerking met Lobkey Monster (strategische partner in dit verhaal) mochten we ons buigen over hun merkstrategie. Ze namen ons onder de arm om hun complete branding onder de loep te nemen.
De naam en het logo mochten behouden worden, maar voor al de rest kregen we carte blanche. Van grafische vormen, een nieuw kleurenpallet tot de juiste tone of voice met een wolkje rock'n roll, over werkelijk alles wat een merk onderscheidend maakt, werd nagedacht. Het resultaat? Een frisse merkidentiteit die vriendelijk overkomt en tegelijk wat tegen de kantjes schuurt.
Naast een evolutionaire rebranding pakten we ook alle thematische communicatie in handen. Per kwartaal werken we nu met een thema waarin Joossens hun ei kwijt kan, waarin ze kunnen uitpakken met al hun stijlen en ze kunnen vertellen wat voor een zalig bedrijf ze eigenlijk wel niet zijn.
Thematische communicatie
Evenementen inkleden, wedstrijden uitdenken, Kerst- en nieuwjaarskaarten, bedrijfsfilm- en fotoshoot
Geleverde diensten
Art direction, storytelling, branding, conceptuele copywriting, corporate identity
Samenwerken met Hannah is een echt plezier en levert ook topwerk op met zeer tevreden klanten! De ervaren UI & UX design blik van deze straffe rots in de branding én onze gezamenlijke passie voor storytelling zorgt ervoor dat we niet alleen graag samenwerken, maar ook vanuit onze complementariteit straffe merken kunnen creëren, uitbouwen én uitrollen. High five!