Branding met serieuze Japanse vibes
Branding
Digital storytelling
Grafische vormgeving
Storytelling
Logo & identiteit
Webdesign
ICT bedrijf Kaisha, wat zoveel betekent als 'bedrijf' in het Japans vertelt een prachtig verhaal in het IT-landschap.
Deze kmo uit Bazel brengt IT op een verfrissende manier, waarbij ze prat gaan op 4 pijlers, namelijk custom fit oplossingen, toegankelijkheid, doorgedreven expertise en een langetermijnvisie.
Ze brengen IT in mensentaal en hebben een deur die altijd open staat. Uiteraard zijn ze goed in hun vak, heel goed zelfs. En bij àlles wat ze doen kijken ze verder dan de horizon. Als ze hun klanten iets duur kunnen verkopen dat ze eigenlijk niet nodig hebben, zullen ze dat nooit doen. Ze hebben een langetermijnvisie met hun klanten én medewerkers.
Voor dit bedrijf mocht ik de basis van hun merk, storytelling en complete website uittekenen en uitrollen. En het resultaat is oprecht en opvallend. En vooral heel atypisch IT. Missie geslaagd.
Sinds HANNAH onze Branding - Storytelling - Marketing onder haar vleugels neemt zien we onze naambekendheid & impact sterk stijgen.